نحوه رقابت و موفقیت در مسابقات ورزش های رزمی
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

ورزش و تمرین هنرهای رزمی در جهان در حال افزایش محبوبیت است. با وجود همه ورزشکاران رزمی در آنجا ، جای تعجب نیست که چرا مردم از جنبه رقابت ورزش های رزمی ورزشی لذت می برند! اگر یک رزمی کار هستید ، می توانید در مسابقات شرکت کنید و در دنیای ورزش های رزمی نامی برای خود بسازید. با توجه به اطلاعات فراوان در مورد مسابقات هنرهای رزمی در آمریکای شمالی ، این مقاله در درجه اول به مسابقات آن منطقه خواهد پرداخت. همچنین ، این مقاله بیشتر به انواع تورنمنت هایی که کاراته ، تائه کوان و کونگ فو در آن شرکت می کنند بیشتر متمرکز خواهد بود تا مسابقات به سبک UFC یا گراپلینگ.



قسمت
1
دانستن اصول
تصویری با عنوان رقابت و موفقیت در مسابقات ورزش های رزمی مرحله 2
1
یک تورنمنت مناسب خود پیدا کنید. تعداد زیادی تورنمنت وجود دارد ، بنابراین باید کمی جستجو را محدود کنید.
نوع ورزش های رزمی را برای خود انتخاب کنید. برخی از آنها تورنمنت های آزاد هستند ، که به انواع ورزشهای رزمی و همچنین XMA (هنرهای رزمی شدید) اجازه می دهد تا در بخشهای جداگانه برای هر رویداد شرکت کنند. تورنمنت هایی به طور خاص برای علاقه مندان به گراپلینگ یا اسپارینگ و مسابقات فقط برای یک سبک از هنرهای رزمی (به عنوان مثال یک تورنمنت کونگ فو در مقابل یک مسابقات آزاد رزمی) برگزار می شود.
2
دنده خود را بشناسید. قبل از جنگ ، اطمینان حاصل کنید که از تمام محافظ های مورد نیاز مسابقات استفاده کرده اید. تقریباً در هر تورنمنت حداقل به محافظ دهان و نوعی محافظت از دست احتیاج دارد و همچنین ممکن است به هر یک از موارد زیر احتیاج داشته باشد: محافظت از کشاله ران ، بالشتک پا ، پوشش سر ، بالشتک ، محافظ قفسه سینه یا ماسک صورت کامل. اگر هیچ یک از این تجهیزات را ندارید ، از یکی از دوستان خود وام بگیرید. مطمئن شوید که به درستی متناسب است!
شما با مسئولیت خودتان رقابت می کنید. سعی کنید از ادعاهای سلامتی به درستی بیمه شوید و قبل از رقابت کاملاً محافظت لازم را داشته باشید. اغلب اوقات ، شما همچنین باید قبل از مسابقه معافیت را امضا کنید.
مسابقات کاراته مانند سایر رشته های ورزشی نیست که ممکن است فرصت کمتری برای بورس تحصیلی ، اسپانسرشیپ یا کمک مالی داشته باشد. بنابراین ، ثبت نام و شرکت در مسابقات معمولی می تواند بسیار گران تمام شود ، به خصوص اگر دور از خانه سفر می کنید و باید آخر هفته را در هتل بگذرانید.
برای معاملات جایی که می توانید پیش بینی کنید - از تجهیزات دست دوم استفاده کنید ، ناهار خود را بسته بندی کنید یا برای صرفه جویی در هزینه بنزین در نزدیکی خانه بمانید. اگر واقعاً عاشق کاری هستید که انجام می دهید ، ممکن است در نهایت بخواهید برای تجهیزات یا تورنمنت های خارج از کشور هزینه کنید ، اما افراد مبتدی باید سعی کنند با حداقل هزینه ممکن رقابت کنند.
3
دروس خصوصی بگذرانید. دروس خصوصی می توانند بسیار مفید باشند. اگر یک هنرمند XMA هستید یا ورزش های رزمی خلاق / موسیقی انجام می دهید ، مطمئن باشید که می توانید موسیقی خود را حفظ کنید ، تمام بدلکاری های خود را حفظ کنید و اسلحه های خود را همیشه در دست داشته باشید.
اگر دوجو شما یک تیم مسابقه دارد که با مدارهای مسابقات سفر می کند و به طور خاص برای مسابقات تمرین می کند ، این ممکن است موردی باشد که می خواهید بررسی کنید.
تصویری با عنوان رقابت و موفقیت در مسابقات ورزش های رزمی مرحله 1
4
به طور منظم در ورزش های رزمی آموزش ببینید. اگر هیچ ورزش رزمی را نمی دانید ، مطمئناً نمی توانید در مسابقات رزمی شرکت کنید!
اگر مشغول هستید ، هنگام آمادگی برای مسابقات و همچنین چند بار در هفته در خانه حداقل هفته ای دو بار تمرین کنید. شما باید به یک سطح مهارت برسید که به شما اجازه دهد در هنگام قرار گرفتن در برابر دیگران رقابت کنید و عملکرد خوبی داشته باشید.
موضع گیری ، تکنیک ، kiai و تعادل همه جنبه های مهمی هستند که باید روی آنها کار شود.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: